luni, 12 decembrie 2011

HTML



Cerinta: Realizati o pagina web 2 frame-uri orizontale egale astfel incat in primul frame sa apara o padure, iar cand dam clic pe un loc din padure sa apara un animal. In al doilea frame sa apara diferite informatii despre acel animal.

Cum am facut? Simplu.
Am luat 2 poze de pe google, una cu o padure, alta cu un animal, un porc mistret.
Am luat imaginea cu pig, am editat.o in paint, i.am adaugat un text. O descriere a animalului.
Apoi, imaginea cu padurea, am editat.o in photoshop, unde i.am adaugat un cerc, la care am adaugat un stroke de 10 px, am aflat apoi coordonatele cercului, lucru de m.a ajutat sa aflu unde trebuie sa dau click pentru ca, asa cum spunea si cerinta, trebuia sa dau click pe un punct din poza cu padurea, si sa apara in locul ei, un animal.
Apoi am facut un screenshot, le.am salvat jpg. That.s all.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu