luni, 5 decembrie 2011

05.12.2011 Proiect :>

Aceasta este cerinta de munca, primita de la Drobota (fiecare elev a trimis colegului din dreapta o cerinta).
In acest proiect va trebuii sa faci 2 frame-uri in html si 2 lucrari
in photoshop cs2 punandu-le in aplicare comuna si anume, in cele 2
frame-uri sa pui cele doua lucrari din Photoshop. In ultima parte ai
de pus 2 imagini, una cu o harta si una cu ce doresti tu.

Ce am facut apoi, am luat de pe google doua poze, pe care le.am pus intr.un frame (de pe site.ul w3school.com ) Am impartit frame-ul in 2 parti, verticale, de 50 % fiecare. Am pus pozele, am adaugat un text in prima poza, folosind Paint; puteam sa folosesc Photoshop Cs2 dar, mi se tot bloca pc-ul, si oricum, nu avea rost, pentru ca nu trebuia sa fac mari modificari, decat sa adaug un text.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu