luni, 28 noiembrie 2011

Photoshop level ... unlimited :))



So :P... Ce am facut in aceasta imagine? daca va intrebati, dar nu cred... Ca prim pas, am salvat o imagine, ( am gasit.o folosind guagal), apoiam deschis.o cu photoshop Cs2.
Apoi am folosit optiunea in bara din stanga numita Elipse, apoi am trasat pe imagine, pe capul lui nenea, un cerc, tinand apasat Shift, pentru ca cercul sa fie patrat perfect si nu o elipsa.
Dupa ce am dat dublat layerul (tinand apasat pe acest layer si ducand in jos pe New Layer), am tras al doilea cerc pe mutra acelei tanti. Apoi am dat click dreapta pe cele doua layer-uri, am dat la Blending options, am dat apoi Stroke, 10 px, culoarea galbena, dupa care am dat la opacitatea celor doua cercuri, 50 %. Urmatorul pas, si ultimul de altfel, am dat save image as.... i.am dat un nume, apoi am salvat.o ca Jpeg. As fi putut sa fac un print screen, sa deschid apoi paint, sa dau ctrl+v si apoi postam pe blog, dar mi s.a parut mai simplu sa salvez imaginea ca jpeg :D. Cam atat pentru azi, Aloha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu