miercuri, 7 decembrie 2011

Yet, the best work in Photoshop.

Vreau sa va spun, ca in sfarsit, a devenit interesant Photoshop-ul :). Asa lucrari sa tot avem. Ne.a prins bine faptul ca, cu cateva ore inainte am exersat, raze de cercuri, incadrari, cum sa lucram cu shift.ul, elipsele,  cu layerele, cu gruparea lor, cu trasarea liniilor, impartirea imaginii in mai multe parti egale...

Da, frumos. :P So, sa vedem ce am facut.
1. Am trasat o linie orizontala. Dupa care am centrat.o. (400 pe 300, sau invers, nu mai stiu :)) )
2. Am trasat o linie verticala. Dupa care am centrat.o.
3. Am adaugat Stroke la amandoua liniile.
4. Apoi am adaugat 4 imagini pe care, la randul lor, le.am centrat, in colturi.
5. Urmatorul pas a fost adaugarea unei elipse, care tinand apasat pe shift, s.a facut cerc :>
6. Am centrat cercul, am setat raza, 170 px, astfel incat toate dreptele duse de la punctul din mijloc, sa fie egale :>:>:>.
7.Apoi, am adaugat un text, care desigur, l.am centrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu