duminică, 26 februarie 2012

Le not that much of an intresting story

Ce.am facut in weekend? Nimic... si de toate.
Vineri... pai vineri, am fost cu niste prieteni la o cafea, am vorbit, si am tot vorbit vreo 3 ore, apoi m.am dus acasa si am asteptat ora de plecare la sala. M.am intalnit cu Mr. Brandas si inca un prieten, am mers la sala, am tras de fiare :)) dupa care am plecat acasa si am mancat seminte si am baut suc la un film :>.
Then, sambata am dormit si am tot dormit... m.am trezit, am mers cu niste friends cu care urmeaza sa ne infiintam o trupa, am mers la Muzeu, in parc... am facut grafitti, am repetat niste melodii cu chitara si cu tobele imaginare, dar cu bete reale :)), apoi am mers la un prieten la Ciuperca, am ascultat muzica, am mancat, apoi am mers impreuna in oras, cafea, plimbare, cafea, cafea, cafea :)) apoi am mers acasa si mi s.a rupt firu.
Apoi, duminica, am dormit pana la 1, dupa care m.am intalnit din nou cu Mr. Brandas si inca 2 prieteni si am mers la Ciuperca, de acolo ne.am mai plimbat... am mers la o cafea, ne.am intalnit cu inca niste friends, am vorbit, am povestit, am baut... dupa care ne.a lovit o plictiseala, si am mers la un prieten acasa, ne.am uitat la un film fooooarte educativ :))) How high... apoi am mers acasa, am mancat si am bagat somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu