vineri, 25 iunie 2010

Media la purtare

Aaaaaaaaaaaaaaaa...Cred ca media cea mai potrivita pentru Ioana ar fi 10. De ce? Cuz... e o fire linistita si nu face prostii, nu chiuleste bla bla bla.Desigur ca oricare alta persoana are si defecte... : Tipa la unii colegi care fac galagie in clasa, cateodata vorbeste urat, dar per total, ar merita un 10, pentru ca lucrurile bune pe care le face, compenseaza.Ca sa va raspund anticipat la intrebare... Da, mi-a dat 10 lei sa scriu lucrurile astea :D.Diru ne-a zis sa scriem 150 de cuvinte, asa ca o sa incerc sa mai umplu spatiul. Din nefericire am avut cateva incaierari pe la inceputul scolii, dar cu timpul am inceput sa ne intelegem, si ne-am dat seama amandoi ca nu are rost sa ne certam si trebuie cu totii si fim uniti.Dupa 20 de minute de gandire, tot n-am ce scrie,...,...,...,... Decizie unanima: Nota 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu