luni, 14 iunie 2010

Cel mai best friend din liceu


                                          
Ciudat, am incercat sa-mi aduc aminte de o persoana pe care sa o pot numi, “Cel mai best friend din liceu” … awkward, dupa cateva minute de “loading, loading, loading …” Am aflat ca n-am asa ceva … si anume un prieten adevarat care sa ma ajute atunci cand am nevoie, sa ne intalnim la un suc, la o ceva, sa vina acasa la mine sa vedem un film la o fripturica si-un cartof, sa ne sfatuim, sa ne ajutam in situatii mai nasoale, si tocmai de aceea m-am gandit sa scriu despre cum as vrea sa arate si sa fie cel mai best friend…
Cred ca ideal ar fi ca cel mai bun prieten al meu sa fie o persoana foarte happy, lipsita de ipocrizie, sa aiba aceleasi gusturi si preferinte ca ale mele, sa fie un party animal, adica sa nu stea toata ziua in casa, si cand il sun sa mergem undeva, sa-mi spuna ca doarme sau ca n-are timp… deci calitatile principale ar fi: happy, not a double faced, not a couch potato, bla bla bla, cred ca asa ceva e imposibil, si oricum,nu cred ca o sa-mi pierd vremea cautand asa ceva… Cred ca viata ti-l va scoate inainte, nu cred ca trebuie sa-l cauti… Dar atunci cand viata ti-l va da, nu cred ca te vei mai desparti de el, acea persoana care asculta acelasi gen de muzica, urmareste aceleasi filme, are aceleasi hobby-uri, te intelege,te respecta. Singura persoana care candideaza la postul de cel mai bun prieten este Mozzi, ursu meu … pe care-l am inca de cand m-am nascut … :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu