duminică, 3 ianuarie 2010

Revelion



Ciudata senzatie si un pic trista, sa te afli in doi ani in acelasi timp, sa stii ca lasi in urma un an plin de aventuri si impliniri.
Dar consolat de ideea unei noi provocari, unui nou inceput, treci oarecum usor peste sentimentele de melancolie si dintr-un vis dulce-amarui, printre lacrimi, te trezesti intr-un joc de lumini si artificii ce-ti incanta privirile, uitand usor, usor de anul ce-a trecut.
Probabil ca unii dintre voi veti zice ca am scris doar niste fraze sentimentale, si probabil vreti sa stiti ce am facut eu de "rev".
Pai ora 00:00 m-a prins rugandu-ma pentru anumite lucruri, apoi impreuna cu prietenii de familie si majoritatea membrilor bisericii din care fac parte ne-am pus sa mancam :)) asta tinand cam 2 ore :-// apoi am bagat un film... apoi inca un film (acelasi :)) )apoi pe la 9 a.m cand efectul cofeinei din sange, trecea, si senzatia de somn era predominanta, atunci cand incercai sa socializezi cu o persoana, si persoana adormea instantaneu, atunci, parca, parca, am inchis primu' ochi, al doilea, al treilea... :-) Hai Pa...

Un comentariu: