duminică, 27 mai 2012

Cineva vs Bute

Well well well, legat de meciul lui Bute, vreau sa spun ca, nu, nu l.am vazut.
Asta pentru ca, am asteptat sa se termine Eurovision, dupa care, n.am avut ce face o jumatate de ora pana sa inceapa meciul lui, iar a doua zi, adica duminica, trebuia sa merg in cluj, de la ora 8, cu cativa prieteni si colegi de echipa, sa mergem sa vedem meciul de fotbal american, Cluj vs Bucuresti+Constanta(comasat), meci castigat de Cluj, desigur (nu.i pasa nimanui). Stiu doar din auzite ca Bute a pierdut, big time, in a treia repriza... altceva nu mai stiu. Nici nu am vrut as fiu atent la ce se vorbeste in jur pentru ca vreau sa.mi downloadez meciul si sa.l vad eu muhaha, Pirate.
Mda... back to Cluj, dupa meciul de fotbal american, vizionat din tribunele ploate, ude si murdare ne.am dat la probat echipamente si alte chestii, dupa care am pasat cateva mingi dupa care ne.a lovit foamea. Unde sa mergem unde sa mergem. Pizza Hut, unde am ras 4 pizza. :)))) O americana, o taraneasca (parca ar fi fete) o florenza si o super suprema.
Pe scurt, felicitari lui Bute, chiar daca a pierdut, ne.a facut inca o data sa ne simtim mandri ca suntem romani.

6 comentarii: