marți, 1 martie 2011

Pacat.

Poate va ganditi ce.i cu titlul asta. Ma gandeam sa scriu despre defectele scolii... Care sunt, multe. Si mai ales despre lipsuri. O lipsa mare, este faptul ca nu avem sansa sa ne exprimam prin talentul nostru.
Acum cateva zile coboram scarile de la intrarea din scoala indreptandu.ma spre casa. Totul bine si frumos pana cand sa dau coltul, unde un pusti la vreo 18 ani sa.mi sara in fata cu un bike bmx,  pe o bara de metal. Cu tagurile laterale scotea scantei, ce mai, spectaculos omu. Era bun, mare mi.a fost surprinderea sa.l vad ca intra la noi in scoala, l.am urmarit, findca drept sa va spun, am antecedente in domeniu... chiar antecedente dureroase, si ma uitam sa vad daca il cunosc. :)) Dupa fata il cunosteam, numai ca grabindu.ma spre casa nu l.am mai abordat.
Ma gandeam totusi sa scriu un articol despre asta, in caz ca scoala ar vrea cumva sa ne exploateze talentele. Ceva gen, American.s got talent. Sa organizeze niste competitii gen mountain dew, sau gen redbull... pentru ca talente in domeniul exteme, cel putin in scoala, sunt. Sau competitii counter.strike, sau wow, sau desen sau, karaoke :P... 
However, pentru dragul nostru colegiu, BAFTA in a.ti gasi talentele.

Un comentariu:

  1. un prim pas ar fi scoaterea consiliului elevilor de la naftalina si revitalizarea acestuia cu o doza mare de adrenalina, poate reuseste sa-si exprime dorintele ca voce a tuturor elevilor pe care ii reprezinta.

    RăspundețiȘtergere