luni, 8 noiembrie 2010

Interviu cu Ana Maria Costa.

Reporter: Buna ziua Ana Maria, sunt de la Colegiul Tehnic Constantin Brancusi, si as dori sa-ti pun cateva intrebari. Crezi ca ai putea sa-mi acorzi 10-15 minute?
Costa Ana Maria: Buna ziua da cu toata placerea sigur ca iti voi acorda.
Reporter: Ok, as dori sa vorbim un pic, pe tema: "Ce-am facut vacanta trecuta".
Costa Ana Maria: Pai desigur ca vom vorbi
Reporter: Prima intrebare ar fi: Pe unde ai calatorit in aceasta vacanta, ce locuri ai vizitat?
Costa Ana Maria: Am fost la bunicii mei, am fost in ceva excursi si m-am distrat
Reporter: Excursie, fain, unde, in ce zona?
Costa Ana Maria: Pai am fost la Dumbravita de Codru.
Reporter: Frumos, cu prietenii... fain, inseamna ca te-ai distrat... Ce altceva ai mai facut?
Costa Ana Maria: Ne-am distrat de minune, si poze ne-am facut si am ras am glumit.
Reporter: Fain asta fain... Presupun ca nu ti-a lipsit scoala asa de tare, nu?
Costa Ana Maria: Cateodata asteptam sa inceapa dar nu prea mult
Reporter: Dar acum ca a inceput, nu ai mai vrea un pic de vacanta?
Costa Ana Maria: Ba da mi-as dori din nou sa fac excursii si sa ma distrez cu prietenii mei.
Reporter: Inteleg, si altfel, in timpul scolii, cu ce te ocupi?
Costa Ana Maria: Acuma ma ocup si cu invatatul dar asta nu inseamna ca daca a inceput scoala nu pot sa mai ies si eu, sau sa ma distrez.
Reporter: Ok, asta e foarte bine, se vorbeste prin targ, ca iti place sa faci cumparaturi, asa e? Unii chiar se plang ca stai prea mult prin magazine...
Costa Ana Maria: Da asa e imi place sa fac shopping.
Reporter: Multumesc pentru timpul acordat, sper sa ne mai auzim...
Costa Ana Maria: Da, desigur cu toata plcerea.
Reporter: La revedere.
Costa Ana Maria: La revedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu